Директното впръскване на бензин е по-скоро миналото, отколкото бъдещето на автомобилната индустрия. LPG секторът трябва да следва пазарните тенденции, така че един модерен автомобил да е приспособим към захранването с газ.
За MPI двигателите (индиректно впръскване във всмукателния колектор) такова адаптиране е просто - изисква се само една универсална система (системата се калибрира след инсталирането й в определен модел автомобил). Инсталирането на LPG системи в двигатели с директно впръскване на бензин е по-сложно, защото те изискват индивидуален подход - за всеки код на двигателя се изисква специална софтуерна версия на контролера. Производителите на газови системи започват от най-често срещаните двигатели, но в много случаи дори един и същ тип двигател (теоретично идентичен), монтиран в дузина модели от три или четири свързани марки - обикновено има своите специфични характеристики, които изискват "персонализиран" подход. Полската компания AC S.A. използва същия метод към STAG 400 DPI, т.е. система за впръскване на течна газ (LPG), която захранва всмукателния колектор, като използва вторични впръсквания на малки количества бензин. Системата непрекъснато се обновява, за да преобразува все повече и повече DI двигатели, които постепенно заменят по-старите устройства с индиректно впръскване. Понастоящем STAG 400 DPI поддържа десетки кодове на двигатели, на различни марки. Много от тях са монтирани в автомобили на VW Group (Volkswagen, Audi, Skoda и Seat), където DI двигателите се инсталират от дълго време (Golf V е задвижван от двигател FSI) и MPI задвижващите устройства на практика не се предлагат сега.
Само през 2015 г. дружеството AC S.A. въведе три подобрения на контролера STAG 400 DPI, за да разшири обхвата на приложение. През февруари бяха добавени двигателите на Toyota 1AZ-FSE и VW BDX (2.8 FSI в Audi A6 и A8), а през май списъкът на поддържаните единици беше разширен с двигател на Opel A20NHT и всички произведени с 1.6-2.0 л четирицилиндрови двигатели от VW преди 2012 г.
Това обаче не затваря списъка с модификации - функционалността на контролера беше разширена чрез поддържане на инжекторите AC W02 и W02 BFC, стабилност при работа на празен ход (дори тогава двигателят работи частично на LPG), допуска се избор на тип температурен сензор за редуктора и се добавят нови сензори за ниво на газ, намалява се използването на бензин. От друга страна, (във фърмуера v. 2.0.2, въведен през юли 2015 г.) има опция за увеличаване на дозата на бензина за избраното натоварване.
Списъкът с модификациите ще бъде ли затворен и завършен? Със сигурност още не, тъй като функционалността на контролера следва еволюцията на бензиновите двигатели. Докато STAG 400 DPI се замени със следващия изцяло нов модел, настоящият модел ще се развива непрекъснато, за да не изостава от промените на пазара. Важно е да се съкрати времето между новостите, въведени от производителя на автомобила, и адаптирането на контролера към такава модификация. Въпреки това, само малка част от автомобилите се движат директно от шоурума към сервизните центрове за автогаз, но модификациите се нуждаят от известно време, а конкуренцията не пропуска никаква възможност, така че трябва да сме в течение с промените. Това не е проблем за AC S.A.